Den u vody s Jonášem na rybách (přívlač)

Pro koho je zkušenost určena: začátečníci, od 18 let (15–18 let se souhlasem rodičů)

Délka: 12 h

Typ výuky: Osobně, hands-on, 1:1

Lokace: Celá ČR

Rezervace termínů zde: https://jonaseder.reenio.cz/

+ V ceně kurzu:

  • 1x moje nástraha ať máš na co chytat!
  • 1 ks merche dle tvého výběru (tričko, kšiltovka) ať ti to u vody sekne ;)
  • 1x členství na HEROHERO zdarma!

Během jednoho dne spolu zajdeme k vodě, natočíme spolu YouTubové video, které vyjde na mém kanále, budeme chytat ryby a naučím tě tyto rybářské dovednosti:

  • Jak začít lovit přívlač?
  • Jak hledat lovná místa s pomocí map, mobilu a aplikací.
  • Jak číst vodu z domu před lovem (počasí, průtok, vodní stav) a taky u vody selským rozumem a zrakem :)
  • Jak se používá přenosný sonar Deeper.
  • Jak vybrat vhodný prut, naviják a šňůru ke konkrétnímu lovnému stylu.
  • Vyzkoušíš si 5–10 různých druhů a značek přívlačových prutů a navijáků v průběhu dne.
  • Jak vázat koncové návazce a uzly (fluorocarbon, lanko, karabiny, offsetové háčky, čeburaška, dropshot, carolina, texas).
  • Ukážu a půjčím ti všechny své oblíbené nástrahy (woblery, tvrdé i měkké gumy).

Více informací o mých kurzech zde.

 

Rezervace termínů zde: https://jonaseder.reenio.cz/

7 999 Kč
Dostupnost: Skladem (9 ks)
Kód: 034
Den u vody s Jonášem na rybách (přívlač)
eliska Stika
Tip
Doručení
Zakázková výroba / Doručení od 1 do 4 týdnů
na všechna výdejní místa Zásilkovny
Sleva na doručení
na objednávky od 1500,-

Detailní popis produktu

Rezervace termínů zde: https://jonaseder.reenio.cz/

Chceš začít natáčet videa na YouTube a nevíš si rady? Nebo už jsi začal, ale videa nemají úspěch? Za 12 hodin workshopu, kdy se spolu vydáme k vodě chytat ryby, Ti předám své kompletní „know-how”. To jsem nasbíral za 8 let práce v marketingu, SoMe, na filmových produkcích, v reklamních agenturách při tvorbě obsahu pro značky jako McDonald's, Škoda či Phillips a 2,5 roku při tvorbě vlastních sociálních sítí s dosahy přes 30 milionů organických shlédnutí a 100 tisíci odběrateli kombinovaně na platformách YouTube, TikTok a Instagram.

A jak to vypadá na videu? 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola